Tevreden of juist niet

Tevreden? Of juist niet? Laat het ons weten!

We horen graag hoe u uw bezoek aan onze praktijk heeft ervaren. Of u tevreden of juist ontevreden bent over onze praktijk en de dienstverlening. Uw reactie is waardevol, omdat we daarmee onze zorg en service kunnen verbeteren.

Eventuele suggesties of complimenten mag u persoonlijk aan ons doorgeven of via ons contactformulier.

 

Samen in gesprek

Bent u echter ontevreden over het bezoek en/of behandeling dan vragen wij u uw klacht zo snel mogelijk aan ons kenbaar te maken: tijdens uw bezoek, telefonisch (0499 – 327 376) of via het contactformulier. Wij zullen dan op korte termijn met u contact opnemen om een afspraak te maken voor een persoonlijk gesprek. Samen kunnen we dan proberen tot een oplossing te komen.

 

KNMT-klachtenservice en het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP)

Komen we er samen echt niet uit, dan kunnen we gebruik maken van de klachtenservice van de KNMT, waar wij bij zijn aangesloten. Meer informatie hierover vindt u op www.knmt.nl/voor-patiƫnten. Via deze website kunt u ook uw vragen stellen aan het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP). Zij kunnen advies geven, vragen beantwoorden en adviseren.